انسان های بی هدف مجبورند تمام عمر برای انسان های هدفمند کار کنند ...

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۴ ثبت شده است

واقعیت

بدیش این بود که تموم نمی شد ؛ ولی وقتی تموم می شد انگار دنیا رو بهمون دادن . کافی بود که صفحه ی اولشو باز کنی و ببینی که چه خبره !

اصلا مگه چقدر اصطلاح علمی داریم ؟

مگه کلمه های تخصصی هم باید باشه ؟

عجب تاریخچه ای ؟

راستی همه ی اعدادشو باید حفظ کنیم ؟

و ....

واقعیت همیشه تلخ بوده و هست . همه هم میدونیم وقت طلاست . اما چرا ؟

چرا ما آدما توی زندگیمون فقط سختی ها رو می بینیم ؟

چرا به اهداف بزرگی که داریم فکر نمی کنیم ؟

بسیاری از افرادی که توی جامعه زندگی میکنن اهدافی دارن . این اهداف شامل اهداف کوتاه مدت و اهداف بلند مدت می شه .

همچنین بسیاری از افراد ذکر شده دوست دارن به مقام و جایگاهی برسن .

در نتیجه اهداف بسیاری از افراد ، تحصیل هست که شرایط خاصی می طلبه .

یکی از اون شرایط کتاب خوندن هست .

منظورم از کتاب خوندن این نیست که فقط برای رفع مسئولیت کتاب بخونیم بلکه باید از روی عشق و علاقه مندی به مطلب کتاب خوانده شود که هم باعث افزایش یادگیری و هم باعث افزایش وقت می شود .

پس قبل از آنکه کتابی بخوانیم بیایید اول خودمان را به کتاب و کتابخوانی علاقه مند کنیم بعد خودمون رو به مطلب مورد مطالعه علاقه مند کنیم بعد کتاب بخوانیم

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی شریف نسب

گدا یا بچه گدا


گدا یا دوره گر به شخصی اطلاق می‌شود که از طریق درخواست کمک مادی از مردم ارتزاق می‌کند و با ایجاد حس ترحم از مردم پول می‌ستاند و این کار به صورت حرفه وی محسوب گردد.

در هر کجا از جهان و همچنین در کشور عزیزمان ایران بعضی از افراد با تکدی گری ( گدایی ) روزگار می گذرانند . اگر فرض کنیم که همه ی تکدی گرایان ( گدایان ) نیازمند باشند ؛ در این بین فرزندان گدایان نیز به این کار روی می آورند یا والدین گدای آنها فرزندانشان را وارد این کار می کنند و بچه ای که وظیفه اش بازی کردن و درک زندگی و اطرافیان است به تدریج وارد این کار می شود و این امر باعث افزایش گدایان غیرواقعی و ... می شود . والدین بچه هایی بدتر از خود تربیت کرده و آنها را مجبور می کنند که برای والدین خود گدایی کنند و این امر نیز موجب سستی و دلرحمی ملت می شود و به گدایان کمک مالی می کنند که امروزه یکی از شغل های قشرهای بسیار پایین و فرصت طلب مردم شده و متاسفانه بنا به دلایل ذکر شده جمعیت گدایان غیرواقعی رو به افزایش است ؛ که سبب عدم تشخیص مردم از گدایان واقعی و گدایان غیر واقعی است .

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مهدی شریف نسب