3 لقمه ی آماده برای قهرمانان مصاحبه دکتری

 

 

 

هدف ما آگاهی شما از روز مصاحبه دکتری ، نکات دقیق رزومه نویسی و تسلط شما به زبان انگلیسی است .

فرآیند رزومه نویسی که می تواند در معرفی و پذیرش شما نقش کلیدی داشته باشد به انضمام سوالاتی که در روز مصاحبه ی علمی از شما پرسیده می شود همگی یکجا در این بسته آموزشی برای اولین بار به صورت کتاب صوتی ، تصویری و آموزش ویدیویی و پشتیبانی اختصاصی به شما عرضه می شود.

نکات ریزی که از دیدگاه روانشناسان جالب توجه است و می تواند باعث پذیرش شما در دانشگاه مورد علاقه تان شود .

ما بزرگترین مرجع آموزشی روانشناسی کارشناسی ، ارشد و دکتری هستیم که تصمیم داریم در راستای عدالت آموزشی ، تدریس های به روز اساتید نمونه ی کشور را که بیش از 80 درصد از دانش پذیران و دانشجویانشان موفق به موفقیت و قبولی شده اند را ، در اختیار شما بگذاریم .

 برای دانلود رایگان کتاب اینجا را کلیک کنید

در نهایت امیدواریم پس از خواندن کتاب تجربیات و راهنمایی های استاد شریف نسب ، مدرس باشگاه روانشناسی نهایت استفاده را ببرید و پکیج مصاحبه ی دکتری را دریافت نمایید برای دریافت آموزش های رایگان مصاحبه دکتری وارد پیج اینستاگرام باشگاه روانشناسی شوید . پکیجی که دریافت می کنید شامل 3 آیتم

آمادگی مصاحبه ی دکتری

رزومه نویسی

زبان تخصصی

می باشد که به صورت تخصصی و کامل تمامی ابعاد مصاحبه را شامل می شود و حاصل تجربیات چندین سال تحقیق و بررسی از نظر روانشناسی می باشد . لطفا بعد از سفارش به آی دی تلگرامی باشگاه روانشناسی پیام دهید تا به صورت اختصاصی و مستقیم پشتیبانی شوید .

 

برو به صفحه ی خرید